Këmbimi dhe kthimi i mallrave

Ne përpiqemi të jemi gjithmonë korrekt, e kuptojmë se gabimet ndodhin – ndonjëherë i bëjmë vetë. Ne dëshirojmë që ju të shijoni rrobat tona në mënyrën e përsosur, pavarësisht nga pengesat. Nëse hasni ndonjë vështirësi, mos ngurroni të na kontaktoni, ne do të bëjmë çmos për t’i zgjidhur ato në mënyrë sa më efikase.

Shkëmbimi i mallrave

Shkëmbimi i mallrave është i mundur, pavarësisht nga arsyeja, brenda 30 ditëve nga dita e dorëzimit të porosisë.

Shitësi bart shpenzimet e transportit të mallrave zëvendësuese nëse dërgohen mallrat e gabuar, mallrat e dëmtuara, mallrat me defekt, mallrat e përdorura ose produkti i duhur, por me madhësi të gabuar.

Blerësi mbulon shpenzimet e transportit të mallit zëvendësues nëse është porositur malli i gabuar, blerësi nuk e dëshiron më mallin e porositur dhe dëshiron një të gjatë, ose madhësia nuk i përshtatet blerësit dhe ai ka nevojë për një tjetër. Mallrat që kthehen si zëvendësim duhet të jenë të paketuara në mënyrë perfekte dhe origjinale në paketimin origjinal. Paketimi duhet të jetë pa dëmtime.

Mallrat nuk duhet të lahen ose përdoren, dhe malli nuk duhet të ketë asnjë dëmtim. Nëse këto kushte nuk plotësohen, shitësi ruan të drejtën të mos respektojë të drejtën për t’u ankuar duke zëvendësuar mallrat.

Kthimi i mallrave

Kthimi i mallit është i mundur, pavarësisht nga arsyeja, brenda 30 ditëve nga dita e dorëzimit të porosisë.

Blerësi bartë shpenzimet e transportit të mallrave te shitësi dhe shitësi merr përsipër t’i kthejë blerësit shumën e plotë të vlerës së porosisë, nëse i gjithë porosia kthehet, ose vlerën e mallit që kthehet.

Mallrat e kthyera si kthim duhet të jenë të paketuara në mënyrë perfekte dhe origjinale në paketimin origjinal, i cili duhet të jetë i padëmtuar. Meqenëse bëhet fjalë për të brendshme femrash, malli nuk guxon të lahet apo të përdoret, si dhe të jetë i padëmtuar. Nëse këto kushte nuk plotësohen, shitësi rezervon të drejtën të mos respektojë të drejtën për t’u ankuar për kthimin e mallrave.

Rregullat e higjienës

Shpresojmë që të gjithë të jemi të vetëdijshëm për specifikën dhe ndjeshmërinë e mallrave që shesim, dhe që kur bëhet fjalë për të brendshmet, kjo është kryesisht një temë e ndjeshme higjienike. Duke pasur parasysh se të brendshmet përdoren në kontakt me pjesët intime të trupit, duhet të jeni të vetëdijshëm se nëse dëshironi të provoni mallrat pas pranimit, këtë mund ta bëni vetëm përmes garderobës tuaj.

Kthimi dhe shkëmbimi i mallrave nuk do të jetë i mundur nëse:
   – Këto janë pjesë të poshtme të pavarura të rrobave – brekë dhe çorape, pavarësisht nëse janë të hapura
   – Nëse në rrobat e kthyera vërehet se është provuar pa respektuar rregullat (kontrolli i dritës ultraviolet)
   – Nëse malli mban erë kur prek lëkurën/parfumin
   – Nëse mallrat janë të larë dhe kanë erë detergjenti/zbutës
   – Nëse malli nuk ka etiketën origjinale ose është i dëmtuar
   – Nëse malli është i dëmtuar

Praktikisht, mallrat mund të kthehen nëse menjëherë pas marrjes së mallit konstatohet se ato janë të papërshtatshme ose nëse madhësia është testuar në përputhje me rregullat e përshkruara më sipër.

Si e dini nëse keni zgjedhur numrin e duhur për veten tuaj?

Lexoni më shumë rreth tij në artikullin e Udhëzuesit të Madhësisë.